Lätt som em plätt

Igår var det dax att inviga Knuts utomhustunna för den här vintern. Det var underbart varmt och svettigt, för att inte tala om testosteronfyllt. Jag tycker synd om den stackars kvinna som råkar vara ihop med K och därför vill hänga på vår grabbkväll. Hon störde väl inte oss, men jag tror vi grundligt skadade hennes psykiska hälsa. Det hela började redan när vi hämtade upp henne på väg ut till Trånghalla då vi bytte musiken från Robbie Williams till nåt annat "för att hon inte skulle tro att vi va bögar"...
In addition to this så gjordes det också plättar i kopiösa kvantiteter! Det va svulstigt men gott. På grund utav att några köpte ca 40 ägg för mycket så skulle dessa ägg promt ut och förbrukas, om ni förstår vad jag menar... Det va kul:) (endast äggen skadades under denna räd)

That's all people, vad som bör noteras är att alla var (i princip) nyktra under dessa övningar, vilket iaf jag tycker förtjänar en iloge!

sleep tight<3
//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

elogé heter det väl ändå?

2008-12-07 @ 21:40:28
Postat av: Anonym

elogé heter det väl ändå herr m?

2008-12-07 @ 21:41:54
Postat av: Sofia

Martin. Jag vet inte om vi kan vara vänner längre; det stavas d a g s - inte "dax"! Går du media eller!?



Och det stavas varken iloge eller elogé - eloge heter det.

Språkfelsdikatorn har sagt sitt.

2008-12-07 @ 22:11:53
URL: http://bisounours.blogg.se/
Postat av: S

Håller med språkfascistern - är du säker på att ni var nyktra? xD



För att inte tala om "utav att" HAHA

2008-12-07 @ 22:37:36
Postat av: R

ooh kasta ägg på fönsterrutor i Bankeryd... blir ju helt nostalgisk här!

2008-12-07 @ 22:38:54
Postat av: Sofia ("K's kvinna")

Hehe, det märks att vi går IB... Alla ska prompt rätta det felaktiga, och jag tänkte samma tanke; eloge skare vara! Men för min del får det gärna stå iloge, för det såg ju rätt så gulligt ut ändå.



Oroa er inte, jag kan hantera det! More gay love to the people! ;D

2008-12-07 @ 22:58:54
URL: http://littlemisswise.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det märks fan inte på Martin att han går IB! Haha. "Dax". Jag kan inte riktigt komma över det.



Eh, "K:s kvinna"... Så kan man ju inte benämna sig! För alla som läst Processen innebär det att du är galen, kåt och har simhud mellan fingrarna! (observera den osynliga men skämtsamma tonen)

2008-12-08 @ 00:28:00
URL: http://bisounours.blogg.se/
Postat av: m

förlåt för att jag är dålig, kan inte hjälpa det

2008-12-08 @ 10:39:06
Postat av: E.

Tycker det är ett jävla gnäll på Martin här... Skulle vilja försvara honom genom att säga att det faktiskt inte är hans fel att han suger och är allmänt dålig på allt och att alla faktiskt hatar honom:O Skämms på er, han gör sitt bästa!

2008-12-08 @ 17:56:51
Postat av: E.

Näääääää, skojar bara Martin! We all lova ya <3

2008-12-08 @ 17:57:42
Postat av: A

jag tycker ju dock att chipsen och nutellan borde framhållas extra mycket

2008-12-08 @ 19:01:40
Postat av: M.

Chips o nutella är årets uppfinnelse. Och förövrigt kan ni bara get off martins back - han skriver en blogg som är MYCKET intressantare än er andras även om era må vara fyllda med otroligt vackra ord (även om dom saknar kontenta). Läser mycket hellre Martins inlägg än era pretentiösa skrifter.. YOU GO MARTIN!

2008-12-08 @ 19:14:05
Postat av: Sofia

Jag tror M(a) missar min skämtsamma ton, men hon är väl blind för nyanser-



Vi älskar dig ändå Martin, språket är ju inte allt.

(Bara mycket. Och i fall du börjar särskriva, så vetifan...)

<3

2008-12-08 @ 20:58:10
URL: http://bisounours.blogg.se/
Postat av: M(a) ;)

Jag tycker bara det är otroligt roligt att du tog åt dig av min beskrivning av en blogg där vackra ord finns i överflöd men någon kontenta inte existerar.. I guess I hit home! Jag insåg även att du hade en skämtsam ton men din överlägsna och pretentiösa (sorry för upprepningen, men finner inget bättre ord) ton överglänsde den såpass mycket att jag faktiskt översåg den "nyansen". Men kul analysering faktiskt - blind för att jag ser egenom er? Fine with me :)

2008-12-09 @ 00:24:35
Postat av: M.

igenom*

2008-12-09 @ 00:25:41
Postat av: Sofia

Jag vet inte, jag har inte nämnt något om min blogg? Den har så mycket kontenta jag tillåter den att ha. Alla gillar att läsa olika saker, och att mina texter slår dig som tomma är väl bara en fråga om olika livssyn. Jag driver ju inte med Martin utan med mig själv och bilden som folk (typ du) har av mig!



Men som 4chan säger - to argue on the Internet is useless - even if you win, you're still retarded!

2008-12-09 @ 15:01:10
URL: http://bisounours.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helt useless att starta en diskussion då när du drar dig ur lika snabbt som du la dig i.

Jag menade ju folk som har sådanna bloggar och det var fler än du som kommenterade och hade en blogg och ändå var du den enda som reagerade, det säger mer om dig än vad det gör om mig Sofia. Och jag tycker om att du kan skratta åt bilden man har av dig, för det gör vi andra.

2008-12-09 @ 19:19:13
Postat av: Sofia

Fast det är väl klart att jag förstår att du menar mig, eftersom du snackar ogrundad skit om mina bästa vänner hade det ju varit konstigt om du inte gjorde det om mig också, jag hade faktiskt känt mig lite förolämpad!

Men jag förstår dig, det är lättare att skratta åt människor än att försöka förstå sig på dem.

2008-12-09 @ 19:37:26
URL: http://bisounours.blogg.se/
Postat av: Anonym

+ mycket, mycker mer underhållande!

Ogrundad skit om dina kompisar? Om du inte tänker vara specifik ta inte upp det, för jag antar att du kommer dra dig ur den frågan nu när jag frågar om det också?

2008-12-09 @ 20:23:52
Postat av: Anonym

+ mycket, mycket roligare!

Ogrundad skit? Du ska nog inte tala om sådana saker ifall du inte tänker specifisera dig, eftersom jag antar att du kommer dra dig ur även denna diskussion efter att jag tar upp det? Det roliga är att jag inte ens syftade på någon särskild, läste knappt vilka det var som skrev, men eftersom du började var jag ju tvungen o spinna på. So sorry, känn dig förolämpad gumman för jag nämner aldrig ditt namn, inte ens i syftet av att snacka skit.

2008-12-09 @ 20:35:55
Postat av: Sofia

Förolämpad? No way José! Men äh - du missförstod mitt första inlägg vilket inte alls syftade på vad du skrev om bloggar i allmänhet utan kritiken av M.



Och, eh? Du vet ju mycket väl vad jag talar om - i fall du inte lider av multiple personality disorder eller något annat ballt. Någon illsinnad version av Tourettes syndrom kanske. Men nu tänker jag lämna de kryddiga köttbullarna i fred.

2008-12-09 @ 21:11:18
URL: http://bisounours.blogg.se/
Postat av: Anonym

Självklart svarade du varken på frågan samtidigt som du drog dig ur diskussionen på samma gång! Snacka om att bilden som folk (typ jag) har av dig stämmer in i minsta lilla detalj Sofia. Och bara för att jag inte har dina bästa vänner i åtanke hela tiden innebär det inte att jag lider av någon sjukdom (har inga breakdowns o liknande som tyder på någon sjukdom iaf). Plus att jag inte ens vet vilka dina närmsta vänner är, som sagt nämner jag aldrig dig och därmed tänker jag aldrig på dig heller.

Dock verkar det som om du har multiple personality disorder eftersom du först skriver att du skulle känna dig förolämpad om jag inte snackar skit om dig och sedan menar du att du inte känner dig förolämpad när jag påstår att jag inte gör det? Oj oj oj, svårt o hålla reda på all ditt ordbajs eller? Fast som vanligt lät det ju faktiskt fint :)

2008-12-09 @ 21:36:53
Postat av: J

Sofia använder iallafall sina egna ord när hon skriver. Tycker mer synd om de stackars satmarorna som snor andras texter för att de själva är så tomma i huvudet, har dålig självbild och försöker på alla sätt dölja detta faktum. Det är tragiskt om något. Så lägg ner - hahaha

2008-12-09 @ 21:53:04
Postat av: E.

annars?

2008-12-09 @ 22:46:16
Postat av: Anonym

Annars så har jag egentligen ingenting emot Sofia, dock har jag svårt o ta kaxiga kommentarer och därför har det blivit så stort haha. lite komiskt egentligen, antar att du menar sofie med den jag ogillar och det gör jag, MEN jag har sagt det till henne själv också.. Som sagt, ska någon vara kaxig håller jag knappast käften men tycker väll detta gick lite för långt hahah :D men roligt e de o läsa igenom..

2008-12-09 @ 23:07:43
Postat av: Sofia

Okej för att klargöra: jag skrev att jag skulle känna mig förolämpad om du INTE snackade skit om mig. Jag vill ju inte vara sämre än mina vänner, haha.



Jag har egentligen inte något emot dig heller Maneli, men det är svårt att inte vara lite fientlig mot någon som häver ur sig elakheter om ens vänner.



Jag älskar att bloggen blivit forum för en småmysig catfight - helt i dess skvalleranda! Jag känner att jag dragit mitt strå till konceptet nu.

2008-12-09 @ 23:37:59
URL: http://bisounours.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men haha, därför skrev jag ju att du borde känna dig förolämpad eftersom jag INTE snackar skit om dig. Förstår du nu?



I get it.. Var du fientlig men vill bara göra de klart att jag inte känner något sånt mot dig.. Men catfights tackar man ju aldrig nej till! See u next time

2008-12-10 @ 00:19:54
Postat av: E.

haha vill bara påpeka att mitt "annars" inte var menat som någon nystart på catfighten... mer något man säger på sibylla i karlsborg (M och I knows what I'm talking about).

2008-12-10 @ 11:09:27
Postat av: Anonym

Du är en jävla fitta Maneli

2008-12-10 @ 15:23:04
Postat av: M

det är vad jag vill att ni ska tro ;)dock är jag en fitta som kan stå för mina åsikter, mer än vad jag kan säga om dig lilleeen. syns förmodligen imorgon ;)

2008-12-10 @ 16:38:39
Postat av: Max

Jag är ruskigt sugen på att sätta igång en ny lavin.

Min vardag är så tråkig.

2008-12-10 @ 17:47:42
Postat av: Sean

lol

2008-12-10 @ 18:26:50
Postat av: Sean

Det här är ju typ största klass-beefen ever. Blir djupt besviken ifall det inte sprider sig. Kom igen

nu Sofia och Maneli, show that bitch who's boss!!!

2008-12-10 @ 18:43:27
Postat av: M(irela)

hahah, åh - förträffligt roligt!

2008-12-10 @ 20:42:59
URL: http://snakecharmer.blogg.se/
Postat av: penismannen

haha ge mig popcorn och en öl, första klassens undehållning

2008-12-10 @ 21:07:27
Postat av: J2, eftersom den första var stulen av okänd? Återigen.

För att återuppta diskussionen om felstavningar; Edvin: "skämms"? Skäms! XP

2008-12-11 @ 21:56:41
Postat av: E.

haha fan också:D

2008-12-11 @ 21:59:13
Postat av: Sofia

Ville bara bidra med att jag visst kan kalla mig K's kvinna; jag ÄR ju galen, kåt, samt har simhud mellan fingrarna... Så är det väl för alla? Right?



Vill även hoppas starkt på att min blogg inte ska behöva känns sig träffad. Jag vill ju bara bring more bullshitting to the people :)

Heja alla kryddiga köttbullar, keep up the good work you guys!

2008-12-11 @ 23:24:43
URL: http://littlemisswise.blogg.se/
Postat av: Sofia igen

Ovanstående kommentar är alltså från Sofia i IB1, bara så att alla är med på detta.



God jul på er, people :)

2008-12-11 @ 23:26:49
URL: http://littlemisswise.blogg.se/
Postat av: Sofia i Iowa

HAHAHAHAHAHAH!

2008-12-14 @ 20:14:01
Postat av: Malin

Herregud vad lugn min klass är. För övrigt såg jag allt det här först nu... Lulz

2008-12-21 @ 00:05:17
URL: http://spokpandabarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0