vi tog oss en klar


(Sofias bild)
Så här kul hade jag på Bongo igår. Idag är jag lite bakis och rättar min Extended Essay, underbar kombination det där.

Hur som helst var gårdagen lika kul som jag och S hade hoppats på, eftersom vi hade taggat hela veckan för fredagen och alkohol kunde kvällen blivit mindre bra pga alla förväntingar. Det blev den inte, den blev perfekt:
Jag träffade nytt och gammalt folk, kom fram till att hallonmojito är godare än vanlig mojito, fick skratta åt vissa som var sopor och hade glömmt legg och därför skulle till centrum (nyktra).
Jag firade också körkortstagaren R, men han höll igen av någon anledning... Men det är alltid kul att hänga med honom, nykter lr inte. Fille var där också, men dansarN tog med sig Haggan och drog till cetrum as well.
Kvällen fortskred ivf på Bongo som kvällar där brukar, man träffar folk dricker och röker.
S hade sensorerna på och snappade upp vissa signaler från en vän till en bekant, och utbytte nummer:o
Björn hade dagiskompisar där som visade sig vara trevliga (trots att dom var från Nässjö)
Frammåt natten begav vi oss iväg mot McDonald's för kaffe och ostburgare. Har för mig att jag träffade några jag känner där (alla flockas till fyllekäket) men jag kan inte riktigt komma ihåg vilka...

And that's how it's done! En lyckad utekväll, trots att Ivan inte följde med...:( (dock fanns det en Ivana/Ivona där, och hon fick duga som substitut)
Men det tar vi igen nästa vecka då det är BIG BONGO! Eftersom det är jul har Bongo BIG BONGO två gånger denna månad! så den 19/12 måste alla fira in lovet med mig på Big!

Lovebite

//M

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hallonmojito är min nya favorit! Det ser dessutom ut som blod - fiint.

Peppen inför Big är hög, alltså.

2008-12-13 @ 18:14:55
URL: http://bisounours.blogg.se/
Postat av: R

fan va söt du e Martin <3 (den infällda bilden exkluderad)

2008-12-13 @ 21:52:03
Postat av: m

Robin: hahaha! du har så rätt! bilden är fan inte att leka med, men den bjuder jag på.

Sofia: hallonmojito kommer det drickas på fredag känner jag på mig. taggar redan nu:)

2008-12-13 @ 22:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0