Skills

Yes! Lyckades dodga ett biologiprov idag! Vilket dock betyder att man får göra det på fredag, men att skjuta upp saker är det enda som hjälper mot IB-ångesten.

Sitter nu på en lika produktiv Britta-lektion och gör inget...

Genomförde dock vårt experiment på prearna idag. Hoppas att det finns en korrelation mellan "attractiveness" och "judgement". annars får man väl hitta på.
Skriver bara massa skit nu, för dte finns inget mer vettigt att göra.
Undrar hur länge man kan hålla på att snacka skit utan att alla tröttnar? vill väl bara till att vara ihärdig så kommer man nug till den gränsen nån dag... i vilket fall tänker jag gå hem nu för att fortsätta med dessa infernaliska labbrapporter:/
Önska mig lycka till! -det lär behövas....

Bye

//M

Kommentarer
Postat av: Iowa

Jag laser sa garna nar jag antligen hittat hit. Saknar de fina bio-lektionerna <3 De var ju aaaaastrakiga.

2008-12-04 @ 00:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0