Mannen som drack i smyg för att bli hemlighetsfull

Tja bloggen! hej alla våra älsklingar!:*

Tänkte bara säga att det blir nog Bongo ikväll också... Att man alltid ska finna sig sittande där...? Men jag gör det för R som är novis och behöver en van krogbesökare som vakar över honom tills han kan stå på egna ben (eller tills han inte kan det, höhö)

Funderar på dåliga ordvitsar, den ovan slog mig nyss, ibland får man till det. Det sorgliga är att jag själv tycker den är jättekul, men det är bara för att jag har så torr humor..

//M

HEEEEEJ MINA ÄNGLAR edvin ärhääääär :D:D:D
tänkte få i martin lite(läs: mycket) öl så jag kan vinna i mariocart för en gångs skull! ivan är inte här så jag har ingen att briljeraöver i detta satans tvspel :( me and the öl vs. maaaajtin!

ha det så underbart ikväll mina små beeebisar:) gäddlickie <333
IIIIIIIIIHTHIHIHIHIHIHIIIIHIIIIII

Kommentarer
Postat av: mui

shit...en full medvind...

2008-10-18 @ 09:47:21
Postat av: Sexxi_92

"gäddlickie"... hmm. Klurat ett tag och undrar om det ska stå gRäddlickie, verkar mer rimligt när det kommer från Edvin.

2008-10-26 @ 22:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0