På fyllan

Hej! nu ska jag och areskog vara riktigt djupa så här på lyset.

- "första ölen är den bästa ölen" -Areskog
- såhär i totalt möeker är det bra om man är lite på lyset - dassboken
-du skall inte kaste spjut i radhus
- "din mamma har en hårig vagina" -Ivan
- om du träffar en groda på livets stig, nyp den i örat och hälsa från mig
- Martin gjorde bort sig ikväll. Martin = ninjafyllan
- David Gray är depp men ändå pepp
-är man melodramtisk en kväll,så ska man gå in i lûtzen ^^
-jag har blivit bränd, men det är vatten under broarna
- mr.I har vinballe, men pilskheten består
- ett lasersvärd, är ett undesskattat svärd

F.ö: ikväll hände det som brukligt borde: Martin luktar på 4 öl och blir apkalas, nästan för mycket. Centrum va party, även fast vissa tog en nattamacka istället, efter depåstop vid hamnkanalen. R(obin) va inte hälften så full som han borde ha varit, detsamma gäller C(issi). På bongo stod det hett till när man passerade faramåt kvällningan då vissa besökande masserade halsmandlarna på en viss Jkpg-boende. Te är det enda som gäller när man är full. Vart är hålen? idin mamma!!!
men jag vet inte, denna eviga fråga kan man ställa sig själv, när man traksar hem med nån jävla tre barnsmorsa!!! vilket för övrigt mr.m skulle inte ha bangat på, eller han skulle iaf inte bangat påatt banga,(?) för att inte tala om Herr A som har trebarnsmorsor i källaren som syr han fancy kläder. (they came in a dumpster) -kvinnan ska ju som sagt stiudsa mellan spisen och knytnäven? fuck FI!!!!! (fittor på tåg) lr hur S(abina)? LIVETS KVÄLL och LIVETS EFTERFEST!:P nu blir det redtube.com bye!


jag tror detta får avsluta en, omvälvande kväll,


från djupt in i dimman
//M(artin) & A(reskog)

förövrigt ärdfet sjukt undersktaat att bli fistad av en armbåge i fittan?(kanske rektum mr.e?) :) /proffesor a

Kommentarer
Postat av: Robin

Men shit grabbar va ni spårar! Märks klart o tydligt att detta e ett fylle-inlägg...

2008-10-11 @ 16:01:18
Postat av: sofia

själv kan jag knappast anklagas för att ha varit för nykter. Men eftersom ni är ett gäng kåta brats var ni ju tvungna att dra till Centrum och missa allt! pfft.

2008-10-12 @ 13:25:23
URL: http://bisounours.blogg.se/
Postat av: carl michael bellmn

som våran allas calle bellman skulle beskriva situationen med ett ut drag fån epistel 23 "(Ack, du min moder")



jag är en hedning, hjärta mun och krafter

dyrka vinets gud.

Fattig, försupen

i denna strupen,

finns min rikedom.

2008-10-13 @ 21:32:46
Postat av: Anonym

Hahaha älskar bloggen! Knytnäve up your ***! Btw cunt-trains rule :P Du vill inte bli överkörd av ett sådant - trust me.

2008-10-16 @ 18:24:01
URL: http://caitanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0