Din vårta på nästippen

Jag tackar för detta och går utan vidare presentation av mig själv (jag är den något coolare av oss båda) vidare till det första av flertalet återkommande inslag på denna blogg, nämligen the all-knowing, perplexing, complete-rubbish IB-GOSSIP! IB-gossip är vår möjlighet att skriva ner uppdiktade samt fullt autentiska nyheter - avgör själv?- om folk i vår kära sekt, bättre känd som IB. Diverse resuméer av fester, händelser o allmän skörlevnad kommer även att hittas under denna rubrik. Skulle du vara en av dom lyckligt utvalda individer som nämns här ombedes du ta detta som en komplimang eftersom du anses vara värdig att stå med i vår fulländade blogg. Skulle ni trots detta ha några klagomål på bloggen eller dess innehåll ber vi er skriva ner dessa på en lapp och skicka till Göteborgs Kex så blir dom lite förvånade.

Mycket kärlek // I.

Kommentarer
Postat av: Max

Jag tänker inte att fortsätta läsa om det så vackra ordet "och" ska fråntas sin rätt att bestå av tre bokstäver.

2008-09-30 @ 18:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0