Pizza-affärsidé

I ett desperat försök att defibrilera spicymeatballs, att fylla upp lite av det obeskrivliga vacuum dessa har lämnat efter sig bifogar jag här en diskussion om något som ligger oss mycket, mycket varmt om hjärtat.

Ivan - säger: eller vad du nu ville jag skulle undersöka

Alex säger: snoppen

Ivan - säger: blir extra

Alex säger: haha

Alex säger: ska jag fråga om de på tolvan vill undersöka min snopp?

Ivan - säger: hahah kan du väl göra om du vill ha en knytnäve i ansiktet

Ivan - säger: men campino däremot

Alex säger: den gamle gubben lär ju inte säga nej

Ivan - säger: haha där står det typ "happy ending - 5 kr extra" på menyn

Alex säger: xD

Ivan - säger: fast hade ju varit ultimat koncept egentligen, när man sitter o är allmänt nöjd efter att ha satt i sig en pizza så kommer det nån o ger en ett blåsjobb

Alex säger: hahaha, jo, fast helst inte en 70-årig turk

Ivan - säger: är väl inte så kräsen själv

Ivan - säger: men om man vill ge ett seriöst intryck kanske det är bäst att hyra in chili thai brudarna 

Alex säger: hahaha, den gröna då

Ivan - säger: you can have aaanyone you like

Alex säger: 5 dollahs

Kommentarer
Postat av: Carolina

Och jag som nästan var ledsen att jag gick miste om er knäppgökar i klassen..nästan..

2009-01-21 @ 13:15:53
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/
Postat av: m

högt tonläge det blir extra!

hahahahahhahahahahahahahahaha!!!!!!!!

2009-01-21 @ 16:01:33
Postat av: Julia

HAHAHAHAHAHA, juste, den grööööna:P

2009-01-22 @ 18:55:41
URL: http://twonuts.blogg.se/
Postat av: mojsan

HAHAHAHA!

2009-01-23 @ 09:26:53
URL: http://twonuts.blogg.se/
Postat av: bobo

LCD Berlin, någon?

För övrigt känner jag att när det kommer till blåsjobb spelar varken kön eller ålder roll. Man skulle väl snarare föredra en gammal jävel med löständer - fy fan vad gutt att inte behöva oroa sig för dem =)

2009-01-30 @ 08:25:29
Postat av: Robin

Allt detta snack om blåsjobb får mig att tänka på en lite rolig vits.... Vad e de för likhet mellan en berg-o-dal-bana och att få ett blåsjobb av sin farmor? Det e inte äckligt förens man tittar ner ;D bjuder på den så här i vintermörkret

2009-01-30 @ 14:50:40
Postat av: Anonym

Förjävla dåligt uppdaterad...

2009-02-04 @ 15:16:00
Postat av: M(irela)

det börjar bli sorgligt att klicka in sig på er blogg. denna blogg som en gång i tiden var fullspäckad med olika sorters skoj skit . . .

2009-02-06 @ 15:33:54
URL: http://snakecharmer.blogg.se/
Postat av: Malin

Ord! på Mirela.

2009-02-23 @ 19:03:46
URL: http://spokpandabarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0