Framad

Helvete, att man inte ska få ha sitt älskade varumärke ifred? Som så många gånger tidigare i historien ser vi hur avundsjukt folk utnyttjar den det går bra för, i detta fall tre harmlösa köttbullar som råkar vara onödigt grymma på att blogga. Det hela började för några timmar sen, jag tänkte inleda min dag vid ett-snåret med lite skräckblandad underhållning, just det, blondinbella. Där stöter jag på ett ovanligt intelligensbefriat inlägg där hon beskriver hur hon sagt till en småbarnsförälder att hon gillar att suga. Av min egen mållöshet ställer jag mig frågan vad fan man svarar på något sånt här. Jag går in på kommentarerna. Ni kan ana min förvåning, kära läsare, när jag ser en kommentar som uppenbart kommer från min gode vän J. Att han hårdbevakar Blondinbella och skriver kommentarer 3 minuter efter att hon skrivit inläggen är visserligen en smula skrämmande men det är inte det som sätter igång mig. Utan tror ni fan inte han skrivit det i vårat namn?! Efter denna smutskastning kommer dom kryddiga köttbullarna aldrig bli vad dom en gång varit. Modfälld och oerhört kränkt frågar jag därför er vad som borde vara ett lämpligt straff för denna kvissling?




//I.

Kommentarer
Postat av: E.

blir ju förbannad

2008-12-14 @ 16:24:40
Postat av: Sofia i Iowa

karlek till hjalten som skrev kommentaren

2008-12-14 @ 20:54:37
Postat av: Sandra

hahaha.. nu vet jag vad jag ska göra för att hämnas om ni jävlas med mig ;D

2008-12-14 @ 21:14:16
URL: http://esotericas.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Måste vara en riktig stjärna som gör en sådan sak?

2008-12-14 @ 23:23:49
Postat av: A

nää, fan vad dåligt, så får man ju inte göra

2008-12-15 @ 12:16:40
Postat av: Anonym

den lille sure måste ha varit dåligt sur...

2008-12-15 @ 19:42:42
Postat av: surfittan

förstår inte ni behöver vara så jävla bittra över kommentaren på blondinbellas blogg. den lös upp min annars dystra och gråa bakfylla.

2008-12-16 @ 19:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0