Is She Crazyy as a Looon?

IB-gossip!

Nu ska ni får höra vad som hände i skolan idag. Jag gick till skolan för att äta mat, det här med afrikadag låter inte så lockande när man har en EE att skriva. Väl i skolan äter jag och få se den här synen; springande genom matsalen kommer ingen mindre än S, utklädd till Stålmannen.
det vara bara tur att jag fick en bild på henne innan hon rusade vidare, troligtvis för att rädda någon i nöd.

-När man ser någ ot sådant börjar man ju undra: är hon galen??
Vi på redaktionen ska forska vidare på detta och med lite tur kommer vi fram till något innom en snar framtid.

Håll ögonen öppna
//M




Kommentarer
Postat av: S

Hahaha! Ja nu börjar ni allt spekulera om hur det står till i huvudet på mig va?! ;D Det är ett tufft jobb det där med att vara Stålman ska ni veta.. ett jävla rännande.. och man får inte ens räkna det som Action "/

2008-10-06 @ 17:47:41
Postat av: J

HAHAHAHAHAH;)

2008-10-06 @ 18:46:38
URL: http://twonuts.blogg.se/
Postat av: Carolina

Haha, det missade jag!

2008-10-07 @ 00:28:01
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0