nemo salta sobrius

Det har varit lite dåligt på bloggfronten här på senaste. Det ska det bli bättring på nu, tror jag. Nu för tillfället befinner jag mig i världens ände nämligen Karlsborg och har inget bättre för mig än att blogga. I Karlsborg är ett jävla drag som vanligt, men jag får dagarna att gå genom att träffa folk jag försummat under de senaste månaderna.

Min fot är bättre nu, på tal om inget, den är blå, men den gör inte ont att gå på längre. Och för er som missade det hela så tyckte jag det va för lite fylleskandaler nu för tiden och bestämde mig för att anordna några själv. Jag bestämde mig för att bli full och trrilla och stuka foten, riktigt mycket. Det lyckades, fick i princip bli hemburen, efter att jag nästan svimmat av smärtan. Ja, jag är klen, men det gjorde jävulskt ont.
Mission Accomplished!!!

Men nu ska jag återgå till att göra något, typ äta.

//M


Kommentarer
Postat av: E.

det ska även nämnas att martin försökte göra en piruett när han trilla.. som ända vittne som faktiskt kommer ihåg hur det såg ut så kan jag avslöja att det såg förbannat kul ut och att jag njöt till fullo för varje sekund som gick under detta skådespel ;)

2008-10-27 @ 15:31:27
Postat av: Carolina

Haha det låter som man missat nåt! Men ni borde skriva mer nu när jag även länkat er på min blogg haha!

2008-10-27 @ 18:49:23
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/
Postat av: sofia

jag är lite bitter över att jag spenderade en sjukt trist kväll på bongo istället för att hänga med er och på så vis åtminstone fått bevittna detta underbara snedsteg! attans.

2008-10-27 @ 20:23:24
URL: http://bisounours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0